joi, 15 mai 2008

Mesajul

ARADUL si ARADENII nu trebuie sa se multumeasca doar sa traiasca!
ARADUL si ARADENII au DREPTUL, conform cu educatia, cultura si traditia lor, la o calitate a vietii similara cu aceea a cetatenilor europeni!

DACA NU MA VOTATI VETI CASTIGA haosul, saracia si lipsa de speranta IN CONTINUARE!
DACA NU MA VOTATI VETI PIERDE posibilitatea de a avea o inalta calitate a vietii similara Regiunilor si localitatilor din Europa IN CONTINUARE!

VOTATI-MA SI VETI AVEA pana in 2012:
- 50.000 de locuri de munca stabile si bine platite
- un salariu mediu lunar cuprins intre 1.000 si 1.100 Euro
- copii vostrii vor ramane in Arad pentru ca vor avea mai multe posibilitati de afirmare si de castig decat in Spania
EU NU VA PROMIT!
EU AM ECHIPA!
EU AM PROIECTELE PREGATITE!
EU VA ADUC DEZVOLTAREA, SIGURANTA SI BUNASTAREA!

Niciun comentariu: