joi, 15 mai 2008

De ce eu si nu altul voi fi Presedintele Consiliului Judetean Arad?

In primul rand pentru ca imi doresc aceasta functie iar in acest sens ma pregatesc inca de la inceputul anului 2007 avand in echipa mea atat consultanti romani certificati si cu expertiza in dezvoltarea regionala si locala cat si consultanti straini
In al doilea rand pentru ca stiu ce am de facut. Si in acest sens mi-am intocmit un Program. Si nu un program de conducere ci un Program de Guvernare pentru ca ,in conditiile in care Romania a aderat la UE, integrarea nu se face de la sine sau prin simplul fapt ca Parlamentul European a aprobat aderarea Romaniei. Integrarea se face prin fiecare cetatean, prin fiecare comunitate locala, prin fiercare judet, prin fiecare Regiune. Abia atunci cetateanul roman, respectiv, aradeanul, va simti in propria viata ca este european. In conditiile votului uni-nominal eu inteleg sa fiu in slujba aradenilor si nu in slujba consilierilor judeteni.Programul meu, pe langa solutiile identificate pentru toate aspectele economice, sociale si administrative, are principii clare
In al treilea rand, pentru ca pot. Astfel, pentru a pune in viata Programul meu, mi-am intocmit o Strategie. Programul de Guvernare inseamna totalitatea politicilor pe care mi le-am propus pentru a putea guverna. Programul de Guvernare este pus in practica printr-o Strategie care inseamna totalitatea cailor si modalitatilor de realizarea a politicilor, costurile acestora si sursele de finantare Realizarea Strategiei se face prin activitati iar fiecare activitate este cuprinsa intr-un Proiect. Judetul Arad nu a avut niciodata o Strategie reala si concreta pentru ca toti cei care au condus CJ Arad nu au avut un alt program decat buzunarul propriu sau al clientelei politice.
In al patrulea rand este experienta pe care o am in administratia locala. Experienta am mentionat-o ultima pentru ca eu cred ca nici un candidat nu are experienta dezvoltarii unei zone, a unui judet, a unei regiuni, in conditiile integrarii in UE. Oricine poate avea experienta in conditiile unui judet care isi dorea sa devina european dar nu si in conditiile unui judet care face parte din Europa Unita. Este la fel cu cei care spuneau in anii 90 ”eu am 30 de ani de experienta”. Erau de fapt 30 de ani de experienta in comunism si nu in capitlism. Suntem in Europa si daca dorim sa ajungem la calitatea vietii Europei atunci cei care pot conduce judetul Arad acolo trebuie sa aiba cunoasterea, certificarea, si expertiza europeana. Este si motivul pentru care am o echipa de consultanti romani si straini, respectiv, olandezi si belgieni, care au certificarea si expertiza in dezvoltarea regionala europeana.
In al cincilea rand am in spate un partid puternic si sprijin din partea europarlamentarilor nostrii.




Niciun comentariu: