joi, 22 mai 2008

imi cer scuze pentru intarzierea cu care va raspund. nu a fost cauzata de lipsa de interes fata de parerile voastre ci de lipsa efectiva de liniste sau, mai bine spus, de timp al linistii.
va multumesc pentru toate comentariile voastre. nu stiu daca sunt cel mai bun. stiu sigur ca intotdeauna este unul mai slab decat mine si unul mai bun decat mine. asta o veti hotara voi in 1 iunie. mai cu seama ii multumesc lui gig-contra. suntem oameni liberi intr-o lume libera (sau cel putin asa cred eu) asa incat avem dreptul la pareri. nu am sa incerc sa-ti schimb parerea (asta o poti face numai tu). te asigur insa ca si eu, de la preluarea conducerii organizatiei judetene a psd, m-am lovit de reactii similare cu acelea pe care tu le scrii. adica de populism, de dorinta de putere, etc. sigur ca si eu imi doresc puterea. altfel nu as face politica. pt ca numai atunci cand ai puterea poti sa-ti pui in practica proiectele si ideile. insa nu-mi dores puterea oricum si cu orice pret. stiu insa sigur un proverb care spune "raul apare acolo unde binele nu face nimic". tocmai de aceea v-am cerut sa ma ajutati. in legatura cu consilierii mei, te invit oricand doresti la sediul psd arad si-i vei cunoaste. probabil ca atunci vei afla, chiar de la sursa, pe unde au lucrat si ce portofoliu au. tot ce pot eu sa-ti spun este ca unul dintre ei, roman fiind (chiar legat de arad), a lucrat un timp la Comisia Europeana. cu ce-i platesc? cu banii mei din bugetul familiei mele. de unde am atatia bani? nu am, dar am avut sansa sa mi se puna un pret mic. stii de ce? atunci cand am apelat la serviciul celui de care-ti spuneam (pentru ca aceste i-a adus pe ceialalti), am fost chemat intr-o dimineata (la ora 5,30 fix daca te intereseaza) sa fiu in cartierul vlaicu. m-a dus intre blocuri si mi-a spus sa ma uit la luminitele care se aprideau. mi-a spus "acolo un om incepe o noua zi a destinului sau. tu vrei sa-i conduci pe acesti oameni. spune-mi ce vei face ca maine ziua acestui om sa fie mai buna decat cea de azi. si daca stii sa-mi raspunzi la aceasta intrebare voi lucra pentru tine" nu am stiut sa-i raspund. dar am stiut sa-i spun ca voi invata cum daca voi fi ajutat. in rest, daca crezi ca eu nu sunt o solutie valabila pentru tine ai un instrument eficient de ati realiza aceasta optiune: stampila! nu o pune pe florin remetan! pune stampila pe acel candidat care te reprezinta si-ti satisface cel mai bine sperantele si visurile tale. pentru ca, nu o sa crezi, important nu este asa de mult ce vreau, ci ce vreti voi! (asta am invatat tot de la consilierii mei)
sa auzim de bine!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitări pentru replică domnule Remeţan! Vă rog să afişaţi pe blog numele celorlalţi candidaţi PSD la CJA, pentru că nu se găsesc pe Net, nici de la PSD şi nici de la alte partide. Vă mulţumesc şi vă doresc mult succes!

gigi-contra spunea...

Frumoasa poveste dar te intreb cat de adevarata? Lasa "barbile" si cuvintele frumoase spuse doar ca sa lacrimeze aia sensibili si sa te creada prostii si spune-ne adevarul. Care au fost realizarile tale de pana acum? Iti spun eu - NICIUNA! Cat despre consilierii tai da-mi voie sa-ti spun ca-l stiu pe cel despre care imi vorbesti"unul dintre ei, roman fiind (chiar legat de arad), a lucrat un timp la Comisia Europeana" roaga-l sa-ti arate diploma de profesor(ca asa ii place sa i se spuna - D-le Profesor)si mai ales cere-i referintele de la cei din Comisia la care se lauda ca a lucrat. Iti spun ca nu are nici una nici alta. E UN FANFARON care ii prosteste pe credulii mai prosti decat el. Inca o informatie - Dl. Profesor e un amarat de inginer, si nici asta nu poate sa spuna ca a facut-o cu pasiune si constinciozitate - a terminat facultatea cu 6 (sase!) si nu a realizat profesional nimic. Cere-i si diploma de inginer! Si ai sa vezi cu cine stai de vorba, pe cine platesti "cu banii tai, din bugetul familiei tale" cu un pret mic.
Dupa ce vei vedea toate acele diplome si referinte da-mi de stire . Succes in alegeri ! (ca bun profesor ti-ai gasit)!

P.S. si incearca sa nu mai mananci literele cand scrii!